۱۳۸۸ شهریور ۴, چهارشنبه

رای مونو پس گرفتیم اما این ته داستان نیست من ایستادم کشورمو پس بگیرم.

به نظر من ما رای مونو پس گرفتیم چون امروز این حکومت یکی از بی آبرو ترین دولتهای جهان شده به دلیل اینکه ما رای مونو پس گرفتیم.
ما رژیمو بی آبرو و بی حیثیت کردیم و نشون دادیم این حکومت جائر و جاهل و فاسده و این یعنی رای مونو پس گرفتیم.
پس گرفتن رای بهای گزافی داشت اما بهر قیمتی که شده پسش گرفتیم. به قیمت جان دوستامون به قیمت زندانی شدن استادامون به قیمت شکنجه شدن عزیزامون. به قیمت گلوله و شکنجه و درد. اما این ته داستان نیست من ایستادم که کشورمو پس بگیرم بله کشورمو خانه پدریمو از این اجنبی ها باید پس بگیرم .
به غیرت من بر میخوره که دوستان ایرانیم به دست یه مشت بیگانه هندی و عرب در خیابونهای ایران کشته بشن.
شیر و خورشید رو از پرچم ایران برداشتن و علامت سیک های هندی رو گداشتن!
(من نمیفهمم چطور شاه ایران با 2500 سال عقبه تاریخی میشه بیگانه و پرچم ایران میشه پرچم طاغوت اما سیکهای هندی میشن پرچم برای ایران!)
من رای مو پس گرفتم اما احساس میکنم رسالتم تموم نشده و باید وطن مو پس بگیرم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ