۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

بلاخره جمعه بریم یا نه؟

جلوگیری از حضور هاشمی در نماز چمعه تنها در صورتی معنا دارد که برای همیشه بتوانند هاشمی را بایکوت کنند و آنها همین قصد را نیز دارند و حسین شریعتمداری و دوستان فیلم نامه نویسش این پروژه از مدتها قبل کلید زده اند.
به انفعال کشیدن هاشمی ناشی از این می باشد که آنها دچار این توهم هستند که گرداننده اصلی این جنبش هاشمی است.
و بنابراین ترس بی موردی از هاشمی دارند که اشتباه دیگری از سوی تیم کودتاست.
به نظر من توهم و ترس بی مورد آنها ناشی از قضاوت غلط در مورد ماهیت جنبش است و باز به باور من اینگونه اشتباهات باید خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد و آنها را به سقوط نزدیکتر کند.

نماز جمعه این هفته بسیار متفاوت است چون بجز خامنه ای و رفسنجانی کسی در چنان قامتی نیست که ظرفیت استقبال میلیونی مردم را داشته باشد.
از طرفی به نظر می رسد بحث حضور خامنه ای در این شرایط منتفی است چون حضرت از جانش نگران است .
حالا این پرسش مطرح است که روش برخورد جنبش چه باشد؟
دو گونه رویکرد وجود دارد
1 - روش فعال و حضور پررنگ در نماز جمعه
2 - روش منفعل و بردن بازی به نقاط دیگر از جمله بازار و همین اینترنت
البته تیم کودتا نشان داده نسبت به حضور مردم حساسیت زیادی دارد و اصولا درکش ازتوان مردم بسیار غلط است و از نگاه آنها مردم یک گروه کوچک است که قصد براندازی دارد به همین دلیل در پیش بینی حرکت مردم بسیار عاجز است.
از اینرو چالش بزرگی که تیم کودتا با آن مواجه است پس از حذف هاشمی مقابله با مردم یا همان براندازها است و قطعا راهکارهایی را تدارک دیده
هدف من از ایجاد این پست گرفتن نظر دوستان است در مورد اینکه جمعه آیا صلاح هست که در نماز جمعه شرکت کنیم یا نه و اینکه رژیم چه کارهایی احتمالا انجام خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ