۱۳۹۰ فروردین ۱, دوشنبه

احمد نجفی ابعاد پست فطرتی و خود فروشی را در نوردید

خدا شاهده از مریضی دارم میمیرم ولی ازین مردک آدم فروش دلقک انقدر مشمئز شدم که چاره ای نداشتم بیام دلمو اینجا خالی کنم.
قضیه اینه که بعد مدتها بدلیل پارازیت گسترده یه سیری تو 6 کانال خودمون، ببخشید اونا! کردم یهو این مردیکه دلقک خود فروش آدم فروش پست بی همه چیزو دیدم تو یه برنامه ای شبیه صندلی داغ نشسته داره زار میزنه و اشک میریزه و میگه ای کسانی که جایزه صلح نوبل گرفتید! آیا فقط واسه ایران گرفتید؟ کنجکاو که شدم دیدم انگار واسه کشتار بحرین یا یمن یا همین کشورای انقلاب شده داره خودشو پاره میکنه. با یه آب و تابی عر میکشید و میگفت این حقوق بشر دروغه من اینجا رسما اعلام میکنم از این حقوق بشر مبرا هستم!! خلاصه ازین حرفا من نمیگم حرفای خلافی میزد اما زمانی که یادم اومد برادر و خواهراش توسط خامنه ای جلاد به خون کشیده شدن اونم در چند متری خونه اش و نطق نکشید که هیچ رفت عین یه مزدور خود فروخته نشست تو مراسم تنفیذ و به ریش ملت خندید کم آوردم و فهمیدم پست فطرتی و دروغ در بعضیها انتها نداره...

۱ نظر:

  1. mohamad najafi???!!!
    manzooret ahmad najafi , bazigare televizione?
    age oone ke bayad begam yeki az daus hay ba etikete
    nabayad tavagho bishtar az in dashte bashi

    پاسخحذف