۱۳۸۹ تیر ۲۳, چهارشنبه

شهرام جان! من به روشنی روز میدونم تو قربانی 3 کوهنورد آمریکایی شدی

شهرام عزیز! نمیدونم در چه شرایطی هستی که اینچنین دری وری میگی، به عنوان مثال گفتی من با چشمان بسته دیدم در یک هوا پیمای غول پیکر آمریکایی هستم!! برادر من! آدم وقتی سوار هواپیما میشه نمیتونه حتی با چشمای باز بفهمه که هواپیما غول پیکره یا کوچکه!! حالا سوال من اینه که جنابعالی از کجا فهمیدی هواپیما غول پیکره، و از کجا فهمیدی آمریکاییه؟؟
بگذریم، تو در حق من و تمام هموطنهات محبت کردی، من از تو و خانوادت که به خاطر ایران ما سختی کشیدید سپاسگزارم، این نقدی که به گفته های شما کردم در حقیقت نقدی بود بر دروغهای ولی فقیه و رییس جمهور منصوبش و امیدوارم از من به دل نگیری.
من به روشنی روز میدونم شما قربانی 3 کوهنورد آمریکایی شدی شهرام جان، ممکن هست که کسی جرات نکنه همچین حرفی رو الان بزنه که خدایی نکرده به دمکراسی حاکم بر آمریکا خدشه وارد بشه!! اما کدوم عقل سلیمی هست که نفهمه تو واسه چی برگشتی ایران؟ (در حقیقت برگدانده شدی به ایران!).
دمکراسی درآمریکا در برابر دمکراسی فرانسه در واقع یک دمکراسی متوسط هست، اما ما شاهد بودیم حتی فرانسه وکیلی راد قاتل رو در برابر کلوتید رایس(شهروند فرانسه) آزاد کرد، پس هیچ انتظار دیگری نمیشه از آمریکاییها داشت. به خصوص اینکه بجای 1 نفر شما با 3 نفر مبادله شدی.
برادر عزیز تو هر آنچه در توان داشتی برای وطن و هموطن انجام دادی و بعد از این اظهاراتت هر چه که باشند از بزرگی کارت کم نخواهند کرد، من ازت ممنونم، ممنون

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر